Fashionjoint

sweed fake lashes

Vill verkligen klicka hem och testa lösögonfransa ifrån Sweed Lashes! Detta märke har synts till mycket på sociala medier och på bla Kenza och Rebecca & Fiona. Fransarna kommer i 12 olika fransmodeller. Sortimentet är även uppdelat i tre olika färger, en klassisk svart, en mjukare brun och en mörkblond kollektion. Bakom Sweed Lashes står en av Sveriges mest framgångsrika makeup artister, Gabriella Elio.
 
Fransarna ska tydligen ha en unikt band av genomskinlig bomull som ger en bättre passform och gör ögonfransar lättare att använda för både nybörjare (jag jag jag!) och proffs. Sist jag testade lösögonfransar gick jag i 8an och då satt dem fast högst en timme.. så dax att testa igen, haha! Det bästa är att dem kan användas upp till 10 gånger. YEY! Gissa om jag vill testa! Hoppas det går bättre denna gång ;) Säljs på deras hemsida men även här på Kicks där du kan läsa vilken som passar dig bäst.

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.