Fashionjoint

slip-on sneakers

här / här / här / här
 
Idag följde jag med mamma till västerås i hopp om att få komma hem med ett par liknade skor ovan. Men fick migrän precis när vi kom dit så orkade bara in i 2-3 butiker, sen blev det att åka hem tomhänt. Så tråkigt. Börjar bli så varmt ute nu och behöver verkligen ett par svalare skor, förutom vanliga ballerinas. Har ni tips på någon butik som har liknade dem ovan?

Posted in: Mode





Skrivet av: CASSANDRA

snygga!

Svar: Håller med!!
sanna hyvärinen

2015-05-11 - 18:32:43
Hemsida: http://cassandras.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.