Fashionjoint

ribbade långärmade

 
Kolla vad fina dessa ribbade tröjor är. Så fint till en tight kjol, till jeans, bomberjacka och sneakers eller till en lång kappa. Ett helt perfekt bas plagg för din garderob alltså. Dem finns i massa olika färger och kostar bara 149kr, in och kika!
 
Varit tyst på bloggen här några dagar, men har haft fullt upp hemma. Ska bättra mig! Idag så sprang jag 6 km har sutitt på balkongen i solen med Jeffery, och nu ska vi grilla hemma hos Emils mamma med hans släkt! Det känns som sommaren äntligen är här och kan inte mer än längta tills om några veckor när semestern börjar! Har ni några roliga planer för sommaren?

Posted in: Mode





Skrivet av: amanda

Så himla fin och bra blogg :)
Jag måste bara passa på om en sida jag precis hittade med SUPERBILLIGA och fina kläder

Kolla gärna in min blogg för mer info :) KRAM

http://amandalindqvist.forme.se/2015/maj/plagg-till-sommaren-I.html#comments

2015-05-26 - 10:55:58
Hemsida: http://amandalindqvist.forme.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.