Fashionjoint

missoni brickor

Verkligen fastnat för dessa brickor ifrån Missoni. Ska klicka hem en redan imorgon, ska bara fråga Emil om han har samma favvo som mig. Vad spelar det för roll egentligen? Jag kommer ju ändå välja den jag vill i slutändan, haha! Jag har ju bäst inredningssmak av oss två! Kommer matcha så bra med handdukarna i miissoni som jag tänkt köpa till toaletten. Kostar runt 500kr/st.
 
Jag har så dåligt samvete för att jag inte hinner prioritera min blogg så mycket nu, men det är mycket hemma nu och med jobb osv. Mamma har flyttat idag och pappa ska flytta nästa månad samtidigt som jag och sedan jobb och träning på det och massor av annat! Så mycket i mitt lilla huvud nu att inspirationen och tiden för bloggen har halkat efter.

Posted in: Vardag





Skrivet av: S A N N A ♥

Åh vad fina!

Svar: Håller med 😄
sanna hyvärinen

2015-05-09 - 10:49:00
Hemsida: http://zinja.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.