Fashionjoint

bränna och solblekt hår

 
Kollar igenom lite gamla webcam bilder ifrån i somras. Kan inte låta bli att le och hoppas man får lika mycket färg i Thailand! Man känner sig så fin och fräsch då eller hur? Och jag älskar när mitt hår är solblekt! Igår frågade Emils kompis mig och jag hade fått någon resfeber ännu. Då: Nja, mest stressad. Nu: JAAA! Vill bara vakna upp imorgon och hoppa på planet!

Posted in:





Skrivet av: Isabell

Oj vad brun du var!
Ska hålla tummarna för dig att du blir lika brun, bara du solar försiktigt nu! :)

Svar: Tack! Ja det ska jag absolut göra :D
sanna hyvärinen

2015-03-04 - 11:25:01
Hemsida: http://isabellh.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.