Fashionjoint

bootcut jeans/yoga pants tips

1. Hudson / 2. Harrods / 3. Nelly / 4. Nordstroms
 
Mina yoga pants som jag älskar och som jag har bott i sedan jag köpte dem har blivit lite efterfrågade på bloggen även om det var ett halvår sedan jag köpte dem. Jag har försökt letat upp mina men hittar dem ingenstans. Här är lite tips på liknande. Äger själv inte ett par i jeansmodell vilket jag gärna skulle, dock har jag inte hittat ett par snygga under tusenlappen.
 

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.