Fashionjoint

äventyr i djungeln

kolla in min instagram @ffashionjoint
 
Nu har vi packat för fullt för att idag ta buss och båt till ön Koh Lanta där vi ska bo tills vi åker hem. Som jag bloggade om i förrgår så skulle vi på utflykt en dag och det var så himla roligt! De var riktigt kul att åka fyrhjuling i skogen där vi bla såg en elefant (dock säkert tillgjort) och fick åka i extrema miljöer, nästan lite läskigt ibland, med branta stup och upp och nerförs backar. Men ett tips om ni ska till Thailand!! Vi besökte ju även ett vattenfall med naturligt varmt vatten vilket var häftigt och jätte skönt att bada i. Jag har filmat det med mesta så ska klippa ihop det när jag kommer hem! Hoppas wifiet på det nya hotellet är lika bra!

Posted in: Thailand 2015





Skrivet av: hanna

gud vad härligt det ser ut :D njut njut!

Svar: Hihi jadå det gör jag 😄
sanna hyvärinen

2015-03-11 - 21:02:10


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.