Fashionjoint

7 mil med moppe

lite bilder ifrån idag
 
Nu var det några dagar sedan jag bloggade och som sagt så bor vi på ett nytt hotell nu och befinner oss i Koh Lanta. Här är det mycket lugnare och glesare mellan allt och även väldigt lugnt på stranden. Vilket är ganska skönt och mysigt, men därför måste vi hyra moppe nu. Vilket jag tycker är jätte spännande! (Första gången för mig någonsin att köra, haha så det är så kul!)
 
Idag åkte vi moped (7 mil!!) ner mot en national park, där det bla fanns väldigt oartiga apor som attackerade en kvinna och ett barn som åt glass. Jag som tyckte det skulle bli spännande att se apor på riktigt, vart lite chokad på hur modiga dessa apor är haha. Fick även jag känna av när jag skulle stanna moppen vid vägen påväg hem och gå fram och ta kort och blev jagad och nästan påhoppad, hahah. Emil sa bara "Sanna jag har ju sagt att på hela google står det "Dont go close the monkeys in Thailand, THEY WILL ATTACK!" Kanske ska lyssna bättre nästa gång hehe..
 
Nu på kvällen åkte vi ner till Saladan (citykärnan här) och bokade thailändsk matkurs tills imorgon kväll och även elefant ridning och kayaking vid mangoträd där man stannar och matar apor i djungeln, som tydligen ska vara lite snällare! Får vi hoppas på!

Posted in:







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.