Fashionjoint

Önskelista - 22

 
marmor lampa - eos - aloe vera ansiktskräm - epilator - presentkort på ögonfransförlängning, frisören och tandblekning - tavla och ram - by malene birger skal (älskar väskan i samma färg) - freebra - stockholm by svensk tennvas - pengar
 
Om två veckor så fyller jag 22. Galet! Man glömmer nästan bort sånt i all flyttkaos haha. Det är sååå mycket man vill ha när man flyttar så det var svårt att komma på saker som jag önskar mig utöver massa inredning. Vill även ha massa mer ifrån svensk tenn och missoni, men det tog jag inte med på listan. Dessa saker ovan hade jag blivit jätte jätte glad över!
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Ida

Ååh men vad mycket fint!

Svar: Ja! Vill verkligen ha allt 😄👏
sanna hyvärinen

2015-06-25 - 20:34:47
Hemsida: http://sincerelyida.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.