Fashionjoint

flyttkaos

Igår var mamma och jag en sväng till Västerås, skulle kika efter sommarkläder och lite inredning. Hittade en somrig topp och ett par vida byxor, som jag ska visa er senare. hade velat hitta shorts och sommarskor, hah! Till Emils och min lägenhet köpte jag kuddfodral och lite sånt på H&M Home som hade öppnat i Västerås. Dem har så mycket fint! Nu sitter jag i våran lägenhet (första gången jag inte säger Emils..) och ska snart ta en promenad, sen ska jag orka fortsätta packa ner lite saker hemma i den andra lägenheten!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.