Fashionjoint

diy marmorbord

 
Jag läste på en av mina favorit inredningbloggar, 36kvadrat - om ett super snyggt och enkelt sätt att göra om ett ikea bord till ett marmorbord. Jag hade annars tänkt göra ett själv tillsammans med Emil ifrån grunden, men denna variant var även den en riktigt snygg och billig! Håller ni inte med? Nu velar jag mellan denna variant eller göra en egen.. Kanske blir ännu snyggare om man gör en själv? Sen är det ju frågan om vilken färg - rose/svar/vitt/silver/guld? Haha åh jag som är sämst på snabba beslut i hela vida världen.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.