Fashionjoint

Vinn en chokladpresent från getspecial.se

Kolla vilken gullig chokladask jag gav till Emil på våran treårsdag, med ett personligt meddelande. Hur coolt att kunna skriva i choklad? Värsta drömmen ju, haha! Emil vart jätte glad (stackars han som behövt hålla sig ifrån att äta för jag ville ta kort på den först, haha!) och jag kommer använda mig av denna sidan flera gånger. Det känns så speciellt med mer personliga saker som man inte kan köpa var som helst. Nu har ni chansen att vinna en söt box med 7 bokstäver ifrån Get Special.se. För att vara med och tävla:
 
- Vem skulle du vilja ge en chokladbox till och vad skulle du skriva (behöver inte vara sju bokstäver)?
- Gilla Get Special på Facebook. och lämna en kommentar, glöm inte ange mail!
Tävlingen håller på tills 19/7.

Posted in: Tävlingar & rabatt





Skrivet av: Maria - To make each day count

Jag skulle vilja ge en chokladbox till min mamma för alla goda råd hon ger mig. Där skulle det stå: tack för alla goda råd <3

[email protected]

2015-07-12 - 15:54:32
Hemsida: http://headoverheals.blogg.se
Skrivet av: Thursday

Jag skulle vilja ge det till min fästman som bor i London. Eftersom vi endast träffas 2 gånger per år hade det varit jätteroligt att kunna överraska honom. Det skulle stå samma som du hade på den, bara med våra namn <3

[email protected] - och har gillat deras sida på fb också

2015-07-12 - 23:51:48
Hemsida: http://thursdaygal.com
Skrivet av: ISA

men så kul grej! fint ju!! tack för att du tipsar ;) var den god förresten? haha

Svar: Ja super goda!! 😀
sanna hyvärinen

2015-07-13 - 12:37:00
Hemsida: http://isabyl.devote.se
Skrivet av: Christina Frisberg

Jag skulle vilja ge min mamma lite uppmuntran och kanske lite matlust tillbaka efter en svår operation som vi faktiskt inte visste om hon skulle klara , det gjorde hon dess bättre men det är en låååååång väg att vandra för att komma igen med orken och lusten till livet igen, men jag fattar inte hur jag skulle klara mig utan att prata med eller träffa henne varje dag??
så jag skulle vilja ge henne en god och lockande present där det står älskade mamma kämpa på. :) <3

2015-07-13 - 13:30:30
Skrivet av: N

Åh vilken mysig överraskning!
Jag skulle vilja ge till min pojkvän om jag fick den möjligheten. Han betyder mest av allt för mig. Jag får ofta saker utav honom för att han jobbar och tjänar pengar medan jag inte kan visa liika mycket uppskattning på det sättet.
Att ge choklad med denna fyndiga idé skulle han uppsakatta så mycket då choklad är något utav det bästa han vet <3

2015-07-13 - 14:29:09
Hemsida: http://nouw.com/nathaliemaria
Skrivet av: MATILDA ROSQVIST

Åh vad kul! Jag skulle vilja ge en till min kille som älskar choklad! Och hade velat att det skulle stå jag älskar dig (och med ett hjärta) :) Har gillat på facebook :D

2015-07-13 - 18:16:37
Hemsida: http://matildays.se
Skrivet av: Jerker

Min fru! För att hon älskar choklad och står ut med mig! <3

2015-07-14 - 09:30:39
Skrivet av: Claudia

ÄLSKAR min familj, var dag är lycka,
kommer för alltid om er tycka. Här får ni choklad att avnjuta, är så underbar att ni får svårt att sluta!

2015-07-14 - 09:57:50
Skrivet av: Claudia

ÄLSKAR min familj, var dag är lycka,
kommer för alltid om er tycka. Här får ni choklad att avnjuta, är så underbar att ni får svårt att sluta!

2015-07-14 - 09:58:34
Skrivet av: Tindra Nilsson Karlsson

Skulle vilja ge detta till min pojkvän (Theo) För vi har varit ihop i 5v <3 Han ölskar choklad :)

2015-07-14 - 11:22:45
Hemsida: http://Tindranilssonn.blogg.se
Skrivet av: Tindra Nilsson Karlsson

Skulle vilja ge detta till min pojkvän (Theo) För vi har varit ihop i 5v <3 Han ölskar choklad :)

2015-07-14 - 11:23:10
Hemsida: http://Tindranilssonn.blogg.se
Skrivet av: Gunilla Buder

Skulle vilja ge chokladasken till min man för vi firar bröllopsdag den 14/7 ( och snart är det " fruntimmersveckan" och då har jag namnsdag-självfallet delar vi"broderligt")

2015-07-14 - 14:03:32
Skrivet av: Linnéa

Jag skulle vilja ge den till varenda tjej i hela Sverige och skriva "du är fantastisk". För vi glömmer det rätt ofta och går vilse bland alla ideal och samhällskrav.

2015-07-14 - 15:30:56
Hemsida: http://mittimellanbarn.com
Skrivet av: Gunilla Buder

Skulle vilja ge chokladasken till min man för vi firar bröllopsdag den 14/7 ( och snart är det " fruntimmersveckan" och då har jag namnsdag-självfallet delar vi"broderligt")

2015-07-14 - 15:58:30
Skrivet av: Annika Andersson

Jag skulle ge den till min älskade man.
Och jag skulle skriva: Du är allt! <3

2015-07-14 - 19:04:28
Hemsida: http://birdhouseinliatorp.blogspot.se/
Skrivet av: ann-sofi

vill vinna till mej gillar choklad

2015-07-14 - 21:32:15
Skrivet av: Jenny

På min skulle det helt enkelt stå: Min puzzelbit <3

Och den skulle ges till mannen i mitt liv som gör mig komplett.

2015-07-14 - 22:42:12
Skrivet av: Julianna Fredriksson

Till min kära dotter. Det skulle stå Du är mitt allt på chokladboxen.

Gillar Get special på FB.


Mvh Julianna Fredriksson
[email protected]

2015-07-14 - 23:19:29
Skrivet av: Carro

Skulle vilja vinna för att ge till mina barn, de står ut med mig trots smärta o värk och man kan sällan unna sig nåt gott, vore toppen att vinna och få överraska dom =)

2015-07-15 - 16:15:37
Skrivet av: Carola L

Jag skulle vilja ge den till min äldsta dotter som snart börjar sista året på Natur - det skulle så KÄMPA!!

2015-07-17 - 06:10:29
Hemsida: http://mammamuh.blogg.se
Skrivet av: annica sundström

gillar på fb
Tro på dig själv-det gör jag!

2015-07-17 - 10:22:44
Skrivet av: Mats Magnusson

rsmh

2015-07-17 - 15:46:54
Hemsida: http://facebook.se
Skrivet av: Sanna

Wow, vilken cool grej och speciellt för mig som älskar choklad. Skulle helt klart vilja vinna och överraska killen som jag tycker om. Vi har träffats i flera år och tycker egentligen om varandra bägge två, men han känner sig inte riktigt redo för ett förhållande, medan jag själv inte längre vill vänta in honom. Så nu har vi beslutat oss för att sluta ses ett tag, men jag skulle gärna vilja överraska honom med den här gåvan så att han vet att jag ändå tänker på honom trots att vi är ifrån varandra.

Skulle skriva: I miss you.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

2015-07-17 - 23:49:52
Hemsida: http://mammasvardag.se
Skrivet av: Anna

Skulle ge den till min sambo på våran 10-års dag. Har dock inte facebook kan inte gilla där så kan bara skriva här. Skulle nog stå: Älskar dig, hoppas på minst lika många fina år till med dig, din Anna men ska det vara få ord så får det bli: Älskar dig goz, din Anna

2015-07-18 - 01:12:57
Skrivet av: Eva

Gillar. Jag ska ta med den när jag hälsar på min mamma nästa gång.

2015-07-18 - 08:41:05
Skrivet av: Lena

Vill ge till min son som haft en skumpig resa genom livet.
Det skall stå: Vi behöver dej

2015-07-18 - 10:29:54
Skrivet av: Sophie

Jag skulle vilja ge den till min mamma
hon är en riktig ängel, som känns som ett
stort tryggt bomullsmoln i mitt liv :-)
Skulle stå Trygghet <3

Svar: Hej Sophie! Du har inte gillat facebooksidan, men jag har dragit dig som vinnare iaf, så idag har du tur! Gilla sidan och skicka iväg ett mail till dem! Dem vet att du har vunnit.
sanna hyvärinen

2015-07-18 - 12:26:58
Skrivet av: Carina Henemo

Skulle vilja ge den till min son för han kämpar på med både skola och fotboll. Det skulle stå KÄRLEK och ett hjärta efter!

2015-07-18 - 16:11:54
Hemsida: http://www.familjenhenemo.blogg.se
Skrivet av: Cassandra

Jag skulle vilja skriva älskar dig Smurf till min bästa vän

2015-07-18 - 18:49:33
Hemsida: http://nouw.com/cassandrasjobeck
Skrivet av: Ullan

Min son: DETTA ÄR BARA DITT GODIS (eftersom det inte är mitt blir det inte lika kul att äta upp det, så då kan jag nalla av det innan det hinner tar slut ;) Smart drag.)

2015-07-18 - 19:57:52
Skrivet av: Annika Nilsson

Självklart skulle mamma få den och texten skulle vara: InteUtanDig!

Gillar på Facebook (Annika Nilsson)

2015-07-18 - 22:29:41
Skrivet av: Anja L

Till min dotter Nadja som fyller år i september. Hon är stor chokladälskare och skulle älska denna gåva.

2015-07-18 - 23:19:52
Skrivet av: Kristoffer Kåremar

Skulle vilja ge denna chokladask till min mor eftersom hon älskar choklad.
Ska stå älskar Choklad :)

2015-07-19 - 16:04:28
Skrivet av: Anna Hardenheim

Njut av varje sekund!
Till min älskade dotter som nyss flyttat hemifrån.
❤️💜💚
[email protected]

2015-07-19 - 17:47:01
Skrivet av: Jessica Hellström

Gillar på facebook. Gick precis på semester och skulle vilja överraska min son som har gått på sommarfritids i tre veckor med ordet Sommarlov, han älskar choklad :-)

2015-07-19 - 18:29:47
Skrivet av: Gunilla Egelstad

Jag skulle ge den till min man med orden:
Av dig och choklad blir jag så glad!

2015-07-19 - 18:43:42
Skrivet av: Emily

Åååh!! Jag skulle gett chokladasken till min pojkvän på vår två årsdag, vi firar den nämligen om två veckor😍😍
Jag skulle skrivit "3/9 2013, jag älskar dig" det är datumet vi blev ihop!!! Skulle vara sååå tacksam om jag fick vinna!!😃

Svar: Datumet för att tävla har redan varit :) kram
sanna hyvärinen

2015-08-19 - 14:17:31


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.