Fashionjoint

tradera tävling - 3 must haves

Sommar brallis real techniques fynda loreal tävling rösta tradera tre måsten tävling
ett. kim kardashians bok selfish / två. vit slapp skjorta / tre. rosa kenzo espadrillos
 
Ni vet när man suktar efter något dyrt plagg? Då ska man klicka sig in på Tradera och söka efter billigare likadana alternativ. Ofta har jag hittat exakt samma plagg jag velat ha men till halva priset på Tradera. Ett annat stort plus är ju att det du köper återanvänds! Sist klickade jag hem en glittrig mascara som inte säljs i Sverige och min ansiktskräm från Forever Living som annars kostar över 400:-! Man får värsta kicken när man klickar hem saker så billigt, haha!
 
I sommar så tycker jag att tre måsten är; en bra bok att läsa i solstolen, en slapp vit skjorta att matcha brännan med eller till ett par shorts och såklart ett par snygga espadrillos att glida runt i. Jag klarar mig inte utan något av dessa och alla borde ha detta i sin ägo i sommar. Vilka är dina tre måsten nu i sommar?

Posted in: Mode





Skrivet av: Christina Frisberg

1 En vacker luftig/somrig långklänning som döljer mitt fula ärr på vristen.
2 En snygg baddräkt som håller in magen lite extra :)
3 ett par supersnygga sandaletter med en LAGOM klack typ 6 cm.
sedan kan sommaren komma på riktigt :)

2015-07-13 - 13:34:48


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.