Fashionjoint

selected femme espadrillos

 
Förra veckan på min rast gick jag en liten runda i det lilla köpcentret brevid jobbet i Bålsta och hittade dessa somriga skor. Dem var på halva priset och jag köpte dem för 300:-! KAP, tycker jag som har svårt att hitta skor som passar mina små fötter. Kollade på nätet nu och Selected Femme har massor av fina somriga skor, kanske ska klicka hem fler när jag vet att deras strl 36 faktiskt inte är gigantisk haha.
 
Imorgon ska jag, mamma och Emil åka till fina loppis och gårdsbutiker utanför Enköping hela förmiddagen. Jag ska kolla efter fina assietter och present till farmor! 

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.