Fashionjoint

tränat gelnaglar

Idag så har jag gjort förlängning och gel på Mias naglar. Jag har ju sista provet snart, första veckan i februari. Så nu är det bara att träna på massor av kompisar och plugga det teoretiska. Det är svårt att få ner tiden till 2,5 timme så det är det jag måste träna på! På provet ska vi göra en hand mall och hand tipp och även två olika franska.

Posted in: Nagelteraput utb.





Skrivet av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

snyggt

2015-01-20 - 16:23:50
Hemsida: http://domkallarmighannes.com


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.