Fashionjoint

ribbstickade tshirts @lindex

Extended Collection by Lindex i butik ribbstickad tshirt
 
Tog en runda på stan här i Enköping tidigare idag med min kusin Alexandra. Åt lite lunch på stans mysigaste fik där det blev en lax och pepparrots wrap. Vi kollade såklart i lite butiker också. Såg att Lindex har fått in jätte härliga tunna ribbstickade tshirts i massor av olika fina jordnära färger. Både skönare och snyggare än helt valig bas tshirt. Så tips tips skynda innan dem tar slut! Min favorit var den slappa mörkgrön/gråa. Man kanske inte ser så bra bra på bilderna att dem är ribbstickade, men det är dem. Dem satt sådär härligt moderiktigt och inte tight och tråkigt. Ni fattar?
 

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.