Fashionjoint

perfekta matta läppar

matta läppar
1. Isadora / 2. H&M / 3. Isadora / 4. NYX / 5. NYX / 6. H&M / 7. Cargo
 
Nu är det populärt med matt på det mesta inom skönhet, allt ifrån naglar till läppar. Läppstift med en matt finish är så fint tycker jag håller ni inte med? Dessutom sitter de även mycket bättre på läpparna. Även i läppsyl så avänder jag hellre matt än med glans. (tex eos) Läppstiftet längst ner är som en matt top coat till läpparna, som du kan använda på alla dina läppstift! Ett annat billigare tips är annars att ta och dutta ditt puder på ditt glansiga så blir det matt! Jag beställde ett brunt ala Kylie Jenner, vilket får ni se någon annan dag!

Posted in: Skönhet





Skrivet av: kerstin

snygga läppar

2015-01-31 - 22:05:27
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.