Fashionjoint

nytt år, nya träningskläder

Gul / Grå / Svartvit / Vit
 
 
Det är nog många som har det klassiska löftet att börja träna eller fortsätta träna. Så då passar det perfekt såhär direkt efter nyår att tipsa om nya träningskläder. Jag måste köpa en ny sport bh och tänkte klicka hem dem gula och sedan skor vet jag inte ännu. Dem hel svarta tränings tightsen ovan har jag och är dem skönaste som finns, köpte dem i London för ett och ett halvt år sedan för kanske 600 kr och kvaliten är som nya än! Tipstips! Har ni träning som löfte för året 2015?

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.