Fashionjoint

love stories underwear

love stories underkläder
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9
 
Åh vem kan påminna mig att jag bara ska önska mig presentkort hos Love Stories till min födelsedag i sommar? Vackrare bhar och trosor har jag nog aldrig sett. Så enkla, men ändå så fina. Nelly har tagit in lite av dessa. Nummer 1/och 7 är ändå snyggast och den finnssom tur hos Nelly. När ja gser dem här så vil jag kasta alla hm trosor och bhar och ersätta med dessa.. Hur najs?

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.