Fashionjoint

isabel marant wedge sneakers

1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6.
 
Dagens önskning för mig är Isabel Marant skorna! Gaahh va jag har cravings på dem just nu. Hur snygga är inte dem? Jag har ju ett par liknade i blåa som jah köpte på Forever21 i London,(länk) som jag knappast använt pga av färgen, önskar jag kunde göra dem svarta eller något, kan man det?
 
Mamma och jag har precis kommit hem ifrån gymmet och ska snart äta lax och ikväll ska jag och Emil se på Torpederna och testa göra dessa nutellapopcorn.

Posted in: Mode





Skrivet av: Tove

De är grymma!
Ett tips bara, de är små i storlekarna.
...och oftast slutsålda tyvärr.
Men en dag så!

2015-01-18 - 19:53:24
Hemsida: http://www.tovecastor.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.