Fashionjoint

bootcut och sommar

Extended Collection by Lindex Leighton Meester + Nelly.com bikini bootcut byxor
1. Polo / 2. Bootcut grå / 3. Bootcut svart / 4. Bikini
 
Jag vill gå i ide och vakna när det är varmt igen. Såhär är det väll varje år, att innan jul tjatar man om snön och att man inte har fått någon julkänsla ännu, sedan så fort det är nytt år så vill man att sommaren ska komma så snabbt som möjligt.. Bikinin ovan finns även i svart och jag kan inte bestämma mig vilken av dem jag ska beställa, vilken tycker du? Känns som det är ett måste att ha en svart bikini och jag äger bara massor av färgglada.
 
Mina älskade bootcut byxor bor jag i hemma, så himla sköna. Nu letar jag efter ett par i jeans, men det verkar inte finnas några snygga. Kanske ska köpa mig ett till par mjuka istället.

Posted in: Mode





Skrivet av: hanna

dom från lindex såg snygga ut :) måste kolla i butik, men säkert för långa för en kortis som mig :(

2015-01-24 - 15:29:14
Skrivet av: hanna

dom från lindex såg snygga ut :) måste kolla i butik, men säkert för långa för en kortis som mig :(

Svar: JODÅ! Dem kommer passa perfekt :D! Annars så sy upp dem lite bara, du kommer bli skitsnygg i dem :D
sanna hyvärinen

2015-01-24 - 15:29:14
Skrivet av: Hanna

Åh men vad söt du är <3 tråkigt båda är slut i storlek :(( har du testat dom? :)

Svar: Åh vad tråkigt! Nej det har jag inte, men hoppas dem finns nästa gång jag har svängarna förbi där :D
sanna hyvärinen

2015-01-25 - 14:43:01


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.