Fashionjoint

rast på jobbet

@ffashionjoint på instagram
 
Älskar när snön börjar smälta lite och man får lite vårkänslor.. Har lunch en timme på jobbet i Bålsta där jag jobbar extra som receptionist. Sitter och funderar på om jag ska gymma efter jobbet och fortsätta bygga upp mina stora biceps ovan ↑ haha, eller om jag ska träna fransk med gel på tippar, då jag har 4 nagelkunder inbokade nästa vecka, roligt och spännande! Har ni en bra dag? Tänkte även hinna förbi Lindex nu och kolla om min jacka finns där i XS..

Posted in: Vardag





Skrivet av: Evelina

Hejsan! Fin blogg du har :) Jag har en blogg som heter evekina.blogg.se, men jag har nu gjort en ny blogg som heter: [email protected] Det skulle vara jätte kul om du kunde gå in och läsa den, jag har precis skapat så de finns inte så mycket på bloggen än.
evelinaalundenblogg.se

2015-02-20 - 16:03:10
Hemsida: http://evelinaalunden.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.