Fashionjoint

nya GB glassarna för 2015

gb glace glass ice cream mina julklappar 2015 news nyheter nyheter glass sommaren 2015
 
Åh! Snacka om det vattnas i munnen nu när jag suttit och läst dessa glass-beskrivningar. Jag tror mina favoriter kommer bli den gigantiska choklad daim glassen och jordnötssmörs glassen, är också nyfiken på nya calippo! Vilka tror du kommer bli dina favoriter? Glassarna började ramla in förra veckan i de flesta mindre kioskerna och v. 11 i de större butikerna! Måste springa till våran kiosk imorgon och fråga haha!
 
Här nedan kan ni se en beskrivning av alla glassarna (men kolla även in denna söta video):
Magnum Pink - Krämig och silkeslen hallonglass med hallonsås som omsluts av ett tjockt lager choklad som sprayats skimrande rosa. Super somrig!

Magnum Black - Den här glassen smakar krämig vaniljglass med intensiv kaffesås. Perfekt för er kaffefan!

Magnum Yoghurt Fresh - Det här är en återlansering av glassen som kom 2002. Här möter en frisk och fräsch yoghurtglass med hallonsås ett tjockt lager mjölkchoklad. Passar dig som gillar frozen yogurt.

Cornetto Peanut Butter Love - Som namnet avslöjar är det här en glass med smak av jordnötssmör! En våffla har fyllts med krämig jordnötssmörsglass med en kärna av kolasås, toppad med choklad och karamelliserade pecannötter. Tycker du om den klassiska Cornetto måste du testa denna!
 
Daimstrut Chocolate - En jättestor glass på 160 ml. Den nya varianten av Daimstrut är fylld med fluffig chokladglass med knapriga Daimbitar. Toppen är som alltid täckt av ett tjockt lager mjölkchoklad.

Marabou Schweizernöt på pinne -
En pinnglass med hasselnötsglass omsluten av Marabou mjölkchoklad och rostade hasselnötsbitar.

R-ICE - En allergianpassad strut som är 100 % vegetabilisk. Glassen är mjölk-, laktos- soja- och glutenfri. Glassen är en slutenfri majsvåffla fylld med vaniljglass av ris.

Calippo Shots Citron & Cola - Iskulor i bägare med smak av söt cola och syrlig citron.

Ben & Jerry’s Cinnamon Buns - Gräddglass med smak av karamell blandat med kanelvirvlar och stora bitar kanelbulledeg.

Posted in: Tips





Skrivet av: L.

rasperryglassen, ah måste testa!!!

2015-02-17 - 16:14:08
Hemsida: http://linneasc.se
Skrivet av: L.

rasperryglassen, ah måste testa!!!

Svar: Näää daimen!! Haha 😄😄💕
sanna hyvärinen

2015-02-17 - 16:14:24
Hemsida: http://linneasc.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.