Fashionjoint

lindex dunjacka

 
Kolla vilken snygg jacka Lindex har fått in. En lite snyggare modell och variant av den vanliga tunna dunjackan som nästan alla äger, denna är lite mer i bomber stil och därför lite snyggare tycker jag! Ska kika på den imorgon på stan! Hoppas den finns i XS då!

Posted in: Mode





Skrivet av: Felicia

Snygg!

Svar: håller med!
sanna hyvärinen

2015-02-08 - 12:04:21
Hemsida: http://feliciaholmgren.devote.se
Skrivet av: Anonym

snygg ju :D

2015-02-08 - 14:05:36
Hemsida: http://eelin.se
Skrivet av: hanna

blev ett köp här med :) hoppas den sitter bra

2015-02-10 - 20:43:38
Skrivet av: hanna

blev ett köp här med :) hoppas den sitter bra

Svar: Åh testade du den eller köpte du på nätet?
sanna hyvärinen

2015-02-10 - 20:43:47
Skrivet av: hanna

tog nätet hann få en i xs innan dom blev slutsålda, men har inte fått hem den än hoppas den är lika fin irl brukar oftast bli besviken :/ hehe, har du hunnit testa?

Svar: Såg den på Lindex snabbt när jag skulle köpa en present men hann inte testa den då för hade bråttom men den hängde där så fint och vänta haha 😄😄👍
sanna hyvärinen

2015-02-10 - 22:51:56


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.