Fashionjoint

social media party

Igår var mamma och jag på Social Media Party!
 
 
Oh min favorit Richmond & Finch stod på plats och där kunde man tävla om ett skal. Och vet ni!? Jag vann! Så himla roligt. Det vita fanns ju med på min önskelista. När jag såg dem irl så fastnade jag för den gröna i marmor och den kommer hem på posten nästa vecka!
 
Båda Isabellas företag Flattered och Care & colour fanns på plats. Riktigt mysiga inneskor!
 
 
Andrea och Matilda var några av dem som live poddade. Duktiga tjejer! Men missade tyvärr favoriten Måndagspepp med Hanna och Ellinor.
 
Salem som vann It Girls fanns på plats i deras rum. Så himla vacker!
 
 
Josefin Dahlberg höll i bloggskola där man fick riktigt bra tips!
 
 
Hödpunkten på hela dagen! Fina fina Michaela Forni. Köpte hennes böcker om kärlek och fick dem signerade och böt några ord med henne. Kul att den viktigaste bilden för kvällen vart så orskarp, haha.. :) 
 
 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.