Fashionjoint

Önskelista julen 2015

blogg julkalender jul önskelista
 
Svensk tenn underlägg / Nike träningstights (xs) / Kylie lip kit "Candy" / Äng mässing vasLanza hårolja / Maybelline concealer / Richmond & Finn marmorskal / Beautyblender / By marlene birger sjal / Babydoll mascara / Monki spets bh (xs) / Moebe ram / Mio gammelrosa filt / Puma sneakers (här med) / Värmekudde för nacken / Pengar och presentkort på Tottes, &Other stories och HILKE indesign / ELLEs december nummerCheetos / Marmor nödladdare / Rapunzel of swedens breda locktång / Elephant parades julkulor
 
Det här inlägget tillägnas tomten. Hoppas även att du kanske hittar lite inspiration till din egen önskelista eller kanske julklappstips till någon du håller kär.
 
Tänk att det är december och snart andra advent. Då var det på tiden för min årliga julklappsönskelista. Man blir aldrig för gammal för en önskelista. Älskar att sitta och klippa ihop det här varje år lagom till jul. Kollaget blir så inspirerande när man ser allt det man önskar framför sig. Mycket inredning och skönhet på min lista i år. Resten är massor av vardagslyx. Kom även på en annan sak - årskort på sushi, haha tänk om det fanns! Vad önskar ni er i år?
 
Snart kommer mamma på fika, tänkte baka lite saffransblondie innan, ser smarrigt ut va?

Posted in: Tips





Skrivet av: Josefin

Men oh vilka fina grejer! :D

2015-12-02 - 18:26:18
Hemsida: http://ajosefinm.blogg.se
Skrivet av: JUNITJEJ

Hoppas du får ALLT!!

2015-12-02 - 19:46:39
Hemsida: http://www.junitjejen.se
Skrivet av: Ida

Så mycket fint!

2015-12-02 - 20:59:44
Hemsida: http://sincerelyida.blogg.se/
Skrivet av: Brosan

Hoppas du har varit snäll da syrran :P

Svar: Såklart jag har!! :D
sanna hyvärinen

2015-12-04 - 07:08:59


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.