Fashionjoint

nyttiga grönkålschips

nyttiga chips, snacks
 
Grönkålschips - Kvällens chips tog slut lika snabbt som det gick att göra dem. Jag kan ju säga att det ser inte så tilltalande ut kanske, men är riktigt gott och nyttigt. Och enkelt! Var ju tvungen att testa nu när man sett bilder på dessa på alla sociala medier, till och med Emils mamma var sugen på att testa dessa, haha så det har verkligen "slagit igenom". Såhär gör du:
 
- Värm bara upp ugnen till 200 grader
- Skölj och skär/riv upp kålen i bitar.
- Lägg det på en plåt med bakplåtspapper och häll över olivolja och salt. Tips: extra gott enligt mig med lite chilikrydda på också.
- Ta ut dem efter ca 10 minuter när dem är krispiga.
- ÄT & NJUT!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.