Fashionjoint

fornis böcker om kärlek

så vackra ord om det vackraste som finns
 
 
Har bläddrat lite i dem här böckerna nu på morgonen, ikväll tänkte jag börja läsa den första. Jag tror inte jag kan komma på någon mer inspirerande kvinna än Michaela Forni. Extra kul med en fin hälsning i böckerna. Två böcker om kärlek. Tänk att kärlek kan vara både så vackert och så sorgligt. Jag tror alla kommer att se både den fina och mindre fina sidan av kärlek någon gång i livet. Jag är så taggad på att läsa dem! Är det någon av er som läst dem?

Posted in: Inspiration







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.