Fashionjoint

dagarna efter julafton

god jul
Första julgranen ihop med Emil! Visst blev den fin?
 
Min dator hade damm på sig nu när jag tog fram den.. och 114 olästa email. Förlåt för så tyst på bloggen, men det har varit väldigt mycket att dona med nu runt julen! Som för många andra :) Jag hoppas ni haft en jätte bra och mysig jul! Idag hade jag skrivit en lista på massor av saker jag skulle göra, men fick migrän så det var bara att gå och lägga sig igen. Nu känns det bättre och bloggen kommer nu uppdateras som vanligt! Vill visa massa ny shopping och även lite julklappar!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Clara

Skönt att få koppla bort datorn ibland!

Svar: Ja! Speciellt runt jul :) Har ni fått snö? Här i Enköping har det precis kommit, så mysigt!
sanna hyvärinen

2015-12-28 - 00:11:28
Hemsida: http://clararingqvist.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.