Fashionjoint

två av mina favoritappar

1. Periscope - Mitt nya beroende på telefonen dem senaste dagarna. Med denna app så kan man följa/starta livestreams från hela världen. Man zoomar in och ut på en världkarta och kan se vad folk filmar just nu. Jag brukar kolla in Sverige såklart, men även ställen jag vill resa till eller stora konserter! Jag testade appen själv och hade live när vi fiskade, hah! Fler och fler kändiskar skaffar appen och man kan ställa frågor direkt till dem, hur kul som helst! Följ mig @fashionjoint.
 
 
2. 7 minutes workout - Precis vad det låter som, en app för ett träningspass på 7 minuter. Denna appen har jag haft ett bra tag och tycker den är jätte bra. Emil och jag använder den flera gånger i veckan hemma. Man kan välja vilken del av kroppen man vill träna eller ta lite blandat, och den kör jag oftast på. Eller så kör jag alla på rak så blir det ett större pass med helkropps träning. Jag lovar ni kommer älska den och vem kan inte ge träning sju miunter lixom?

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.