Fashionjoint

just ordered- by malene birger

Pass etui / Iphone skal
 
Jaha, då var dem här helgen slut. Igår blev det god middag hos Emils mamma och idag har jag mest slappat och kollat på mitt favoritpogram spring!, det går live hela dagarna på tv4 play och det är min nya drog. När jag tvättar, äter eller vad som helst hemma så sätter jag på det på stora tvn. Ni måste se det - jag hejjar på Ashna & Sheila.
 
Nu har jag precis beställt dessa två godingar ovan ifrån By Malene Birger och jag oooorkar inte vänta på att få hem dem! MATERIELL LYCKA! Och om en timme när solen gått ner helt ska älsking och jag ta en lång kvällspormenad, puss ha en mysig kväll!

Posted in: Shopping





Skrivet av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

snygga

2015-08-23 - 20:05:39
Hemsida: http://domkallarmighannes.com
Skrivet av: JUNITJEJ

Kanonsnygga!

2015-08-23 - 20:42:27
Hemsida: http://www.junitjejen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.