Fashionjoint

zara @uppsala

 
JUSTE kalla mig efter, men igår fick jag veta att Zara ska öppna i Uppsala! HUR LYCKLIG? Kan inte bli bättre. Uppsala ligger lite närmare än Sthlm så känns super kul, då det är en absolut stor favorit hos mig. Känns drygt att behöva ta sig ner ända till Sthlm för shopping hos dem. Ser så fram emot det, nu ser livet ljust ut haha! Nu fattas bara Zara Home! Visste ni om detta?

Posted in: Mode





Skrivet av: Mode - Inredning - vardag

Från lifebyemma till emmasofialund, nu har jag startat upp en helt ny blogg där du kan läsa om min vardag, mode, inredning och utbildning till nagelterapeut. Det förekommer även lite träning och träningstips ;)
Kika gärna in på min blogg (http://emmasofialund.blogg.se) och skicka gärna iväg en peppande kommentar!

Kram

Svar: Vart utbildar du dig :) har precis gjort mina prov :)
sanna hyvärinen

2015-04-04 - 11:34:10
Hemsida: http://emmasofialund.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.