Fashionjoint

svt serie - en delad värld

På SVT finns massor av serier, och på bussen påväg till jobbet som tar 40 min brukar jag kolla på serier. Tänkte tipsa om denna som heter En delat värld. Den handlar om Liv som har växt upp i en värld utan män. För femton år sedan drabbades hela jordens män av ett virus som utplånade nästan alla män, och i Sverige finns endast 123 stycken kvar. Den enda levande killen i Livs ålder är en dryg superstjärna Adam Jensen. När han ska besöka universitetet tröttnar Liv på hysterin och bestämmer sig för att sabotera hans framträdande. Men det blir inte som Liv tänkt sig. Tryck HÄR för att kolla på serien!

Posted in:







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.