Fashionjoint

Lindex egna skönhetsmärke

Blev så positivt överraskad när jag klev in på Lindex igår. Dem har tydligen släppt sitt egna skönhets/smink märke och det har jag missat helt. Dem hade allt ifrån puder till nackellack! Mina favoriter blev läppennorna och några fina nyanser lack.
 
Idag har jag hunnit en sväng till Västerås för att kolla på höst/sommarskor. Hitta några fina par men då var dem för stora i min storlek 36, tänkte kolla på nätet nu om dem kanske finns i 35or. Men köpte jätte fint brunt läppstift och nya svarta jeans!

Posted in:





Skrivet av: Anonym

härligt med nya sommar skor jag söker med

2015-04-26 - 17:35:52


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.