Fashionjoint

hm bikni sommaren 2015

Som ni ser så bjuder H&M på väldigt mycket somriga bikinin, i massor av färg och mönster, precis som det ska vara! Dessa kommer snart att börja ramla in på H&M, så håll utkik på nätet då bikinisarna brukar gå snabbt hos dem. Vilka gillade ni mest? Själv så vill jag först och främst desgina min egna, sen får vi se vilken som är finast irl av dessa ovan!

Posted in: Mode





Skrivet av: Anonym

en del snygga och en del som kan passa oss äldre

2015-04-09 - 07:52:54


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.