Fashionjoint

heldag med shopping

 
Nu har jag ont i fötterna. Undra hur många kalorier man bränt idag när man gått runt i hela Stockholm city och i Gallerian, haha! Jag tror jag kom ut med en kasse ifrån nästan varje butik jag gick in i. Men som sagt så var det många veckor sedan jag shoppade, jag hade iaf jätte kul med min barndsomskompis Elin och kom hem med många fina våriga och somrig plagg! Allt ifrån bikini til klänning. Det enda jag inte hittade som jag sökta var nya tränings skor och vårskor. Ska försöka ta kort på allt snart!

Posted in: Mode





Skrivet av: Bella

Låter som en bra dag! :D

Svar: Riktigt bra dag! & man blir så glad nu när solen börjar komma fram :)
sanna hyvärinen

2015-04-18 - 20:52:33
Hemsida: http://jennyizabella.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

Så snygga klänningar!

Svar: Håller med :D
sanna hyvärinen

2015-04-18 - 21:53:38
Hemsida: http://sjufyranoll.devote.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.