Fashionjoint

bubbies mochi ice cream

Har ni testat dessa glassar som heter Bubbies? Dem har inte funnits i Sverige så jättelänge. Det är som en glassboll/glasskaka i olika smaker, med med risdeg runt om. Det låter lite konstigt men helt värt att testa. För mig är det helt nytt då min kompis Mia berätta för mig om dessa och sedan bad jag henne köpa med dessa hem till mig. Ikväll vart favoriten hallon med vitchoklad smak innuti, men jag har 5 andra smaker att testa också hah! Den finns på tex vissa ica butiker, 10 för 149:- Tips om du vill testa något spännande! Och tack fina Mia, puss på dig!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.