Fashionjoint

surprise - ny desgin!

 
 
Vad tycker ni? Jag är super nöjd och tycker att detta är heltklart den snyggaste designen jag har haft någonsin under dessa tre år jag bloggat. Kändes som det var dax att uppdatera designen, den innan började bli omodern. Denna är stilrenare i svart och vitt, och mycket modernare! Håller ni inte med? Tänker nog även lägga till Fashionjoint i en fin text som header inom en snar framtid, ska bara hitta en snygg stil på bokstäver.
 
Det enda jag tänker på är att hela menyn som ploppar ner inte syns. Men jag vill inte göra menyn mindre eller ändra dess utseende. Så om ni vill se hela så får ni helt enkelt zooma ut hemsidan. (Jag har själv bestämt att jag vill ha så, men har ni något tips så lämna en kommentar!) Nästa gång jag uppdaterar desginen så kan man ju enkelt bara lägga till en header eller liknande.
 
En stor loge till mig som inte skrivit om detta i bloggen, så nu fick ni er en överraskning!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.