Fashionjoint

Nelly höstfavoriter

1. Pieces sjal / 2. Nly Trend tvådelad klänning / 3. Bianco long classic boot / 4. Hunkydory turtleneck pullover / 5. IRO clever jacket / 6. Noisy May fake fur

Nelly fortsätter att leverera grymma höstplagg, varje dag ramlar det in nya saker som jag vill ha i min höstgarderob. Här ovanför kan ni se några utav mina utvalda favoriter! Jag är framför allt sugen på att klicka hem sjalen då jag bara äger massa tubsjalar. Denna är mer trendig och i en snygg färg. Förresten stövlarna - perfekta i mina ögon! Har ni någon favorit?


Posted in: Mode





Skrivet av: Sanna Widman

Så fint!

2014-09-15 - 15:20:02
Hemsida: http://sannawidman.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.