Fashionjoint

Loreal - From day to night

from day to night från dag till natt loreal tävling rösta party outfit
 

Loreal håller en tävling som går ut på att visa hur man med enkla steg förändrar sin outfit från dag till natt. Detta är mitt bidrag. Lämna en kommentar om du undrar vart något kommer ifrån.

 

Från en dag på stan eller en skoldag till en kväll ute på några minuter. Ni vet när man ska hinna med så mycket som möjligt på så lite tid som möjligt? Man vill inte känna sig för uppklädd på stan eller för vardaglig när man ska festa eller hur? I kollaget ovan ser du en casual outfit för en shoppingrunda på stan till en party outfit för en utekväll med vännerna. Mina basplagg jag utgår ifrån är att alla äger ett par svarta jeans, och en skinnjacka som man vill matcha med. Dem passar ju till alla tillfällen under dagen och är riktigt snygga. Mina tips:

 

När det väl är dags att byta om byt då dessa tre saker för en snabb förvandling: skorna, väskan och toppen (eller om vädret tillåter en klänning) mot festligare alternativ, som bilden ovan. Plussa ditt smink för en mer festig look. Om du haft plats i väskan så kan du även packat ner parfym, smycken och en plattång du kan locka topparna med snabbt.

 

Jag är med och deltar i Trendsetter Search på www.lorealparis.se


Posted in: Mode





Skrivet av: Emelie

Vad mycket snyggt! :)

Svar: Tack! :)
sanna hyvärinen

2014-09-08 - 14:24:22
Hemsida: http://esh.webblogg.se
Skrivet av: L'Oréal Paris Sverige

Hej Sanna! Det var ett riktigt fint bidrag du skapat för From Everyday to Party. :) Tyvärr så var det förra veckans deltävling, d.v.s. att den kvalificeringen avslutades kl 00:00 i natt. För att tävla i denna veckans kvalificering, Next Trend, så kan du gå in på http://www.trendsettersearch.se/next-trend/ - vi ber om ursäkt för att det ens gick att skicka in bidrag till den gamla deltävlingen, vi åtgärdar den buggen direkt. Med tanke på hur bra detta bidraget är så är vi övertygade om att du kan gå vidare till semifinalen med ett nytt bidrag enligt veckan tema. :) /L'Oréal Paris Sverige

Svar: Hej, åh okej tack så mycket för kommentaren!
sanna hyvärinen

2014-09-08 - 14:31:41
Hemsida: http://www.lorealparis.se
Skrivet av: Susanna Maria J

Så fina grejer ;)

Svar: Tack :) älskar sjalen!
sanna hyvärinen

2014-09-08 - 15:24:51
Hemsida: http://oslofru.com/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.