Fashionjoint

Hur ser modet ut 2015?

1. Som vi såg I H&M absolut nyaste kollektion H&M Studio, så är pärl och paljettbroderat inne. Även slipins klackar som nu även börjar bli trendigt i Sverige. Även mer färg, orange och babyblått. 2. Hur galet underbar är inte denna kjol? Den här trenden embellished har vi sett på systrarna Kylie och Kendall på röda mattan dem senaste månaderna. Höga stövlar. 3. Vitt i alla dess former och olika material.
 
4. Scuba material har vi sett mycket av detta året och jag tror vi kommer få sem mycket va det nästa år också. Tror även att dessa Jeffrey Campbells skor med smycken för benen kommer slå igenom hos våra stora bloggare under 2015. 5. Vi kommer fortsätta att få se cut outs på allt ifrån festklänningar till vardagliga plagg. Ännu mer sportigt och oversize. 6. Jeans med annat än enfärgat och jeans. Mer mönster på byxor.

 
Ovan ser ni sammanfattat vad jag tror kommer vara modet nästa år. Jag tror att det som ligger på den mest eftertraktade listan just nu. Det absolut färskaste. Är det som även kommer vara trendigt nästa år. Eftersom det inte heller är så långt kvar till 2015.
 
Vad tror ni? Rösta på mig här.
Jag är med och deltar i Trendsetter Search på www.lorealparis.se

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.