Fashionjoint

H&M Studio Autum/Winter 2014

 Imorgon klockan 10 släpps H&M Studio Autum/Winter 2014. Både i butik och online, här. Det bjuds på en spännande garderob med tex fuskpäls, höga stövlar och overaller. Så mycket snyggt! Det väntas rekordhögt tryck och det förstår jag verkligen, det finns ju inget i denna kollektionen som jag inte vill ha.. Ja, jag vill som vanligt ha allt, men min absoluta favoit är nog spets bodyn. Hur sexig? 
 
Nu ska jag iväg och jobba 17 - 21.15, hoppas ni har en fin dag!

Posted in: Mode





Skrivet av: hanna

åh ser riktigt fint ut, vill med ha allt! hoppas man hinner se lite utav kollektionen på datorn iaf :) ska du köpa något?

Svar: Jag vill köpa en ny höstjacka, men priserna var ganska höga och testa irl hinner jag nog inte innan allt är borta :D Själv ? <3
sanna hyvärinen

2014-09-03 - 23:41:06
Skrivet av: Jessica Högberg

Jag tar pälsen=)

Svar: såååå mysig! det är bra att det är fejk :D
sanna hyvärinen

2014-09-04 - 14:12:01
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Hanna

Behöver också en ny Jacka, dock skinnjacka tror jag :)
Tror inte det blir något köp men hoppas få klämma lite på kläderna haha

Svar: haha hoppas jag med :D
sanna hyvärinen

2014-09-04 - 15:48:48
Skrivet av: Emma Hå - mode | vetenskap | studentliv

Jag måste verkligen skaffa mig en pälsjacka...

//Emma Hå

2014-09-12 - 14:49:35
Hemsida: http://emmahas.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.