Fashionjoint

Hej söndag!

 
Vet ni, jag brukar aldrig sova jätte länge på mornarna. Men idag ställde jag inget larm på telefonen. Jag vaknade halv ett och jag tror jag aldrig varit så utvilad. Det behövdes efter denna långa jobbvecka. Idag har jag inga planer alls förutom att åka och gymma ikväll med mamma. Förresten, jag har glömt säga att jag har klippt mig, alltså inte bara toppat lite, utan rejält. Kolla bilden till höger. Ser ni ur kort det är? (Iallafall för mig, haha!) Men jag trivs i det och det känns fräscht.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Susanna Maria J

Kort? Det är ju fortfarande jättelångt och fint :D

Svar: ÅH TACK :D haha ja det är nog fortfarande långt, men känns kort :D
sanna hyvärinen

2014-09-07 - 15:26:16
Hemsida: http://oslofru.com/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.