Fashionjoint

beställt ny mobil

Det tog mig kanske 2 timmar att bestämma färg, tillslut blev det guld.
 
Igår kväll/natt så beställde jag ny mobil. Det blev en Iphone 6, då jag haft min Iphone 5 i 24 månader snart och behövde bara "byta" telefon. Nu längtar jag tills nästa månad när den kommer, då min har strejkat de senaste året. Krångel med minnet och av/på knappen funkar inte. När Emil bytte ifrån sin Iphone till Sony Xperia för några månader sedan så har mina räkningar legat på 800kr+ för att det inte längre är gratis att ringa och smsa honom. Helt sjuka pengar! Nu kommer jag ha en fast kostnad på 524 kronor i månaden + att jag köpte med större minne så det inte blir krångel igen. Så freaking nöjd! Det var verkligen dags för ett nytt abonnemang och ny telefon. Vad tycker ni om nya Iphone 6 och Iphone 6 plus?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Josefine ♔

Åh jäklar vad avundsjuk jag blir!! Guld är himla snyggt, har den i 5s :D

Svar: Beställ en du med då :D !!!
sanna hyvärinen

2014-09-24 - 12:10:52
Hemsida: http://jlandgrens.se/
Skrivet av: Isabell

Åh det är ju så fint med guld också!

Svar: jaa :D
sanna hyvärinen

2014-09-24 - 12:59:46
Hemsida: http://isaedvardsson.blogg.se
Skrivet av: hanna

superfin, ska med köpa framöver :) har fort 4s haha så sämst dör hela tiden. så ser fram emot den här skönheten :) hoppas du blir nöjd <3

2014-09-24 - 16:33:35
Skrivet av: Fia

Åååå jag vill också ha en ny! Men jag inväntar ett bra erbjudande då mitt abonnemang kommer gå upp i pris nu när Telenor inte har fri surf längre :(

Svar: Åh vad tråkigt.. Comviq har olika bra prisplan så det är ett tips :) Tex Comviq Volym är bra! Det var det jag valde nu :)
sanna hyvärinen

2014-09-26 - 23:02:35
Hemsida: http://sofsan.se
Skrivet av: Fia

Kanske skulle kolla in det ;)

2014-09-28 - 15:53:06
Hemsida: http://sofsan.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.