Fashionjoint

behöver en ny väska

asos bikini väska skolväska
 
Svart väska / Blå Väska
 
Jag behöver en ny väska till jag ska gå utbildningen. Då min väska som jag ska ha nu är gigantisk på fel ledd. Vill ha en som är lite mindre. Dessa två ovan kommer ifrån Asos och jag tycker dem är snygga. Har svårt att hitta väskor som är snygga och stilrena men ändå lite annorlunda, har ni några tips på hemsidor så länka gäna! Den babyblå kanske man tröttnar på snabbare? Så nu lutar det mest åt den svarta men vet dock inte om den svarta är lika stor som den jag redan har.. Haha ilandsproblem!
 
Vad har ni för väska till skola/jobb?

Posted in: Mode





Skrivet av: Jessica

Hej!
Ursäkta att jag inte hunnit svara på din kommentar tidigare angående design. Har haft fullt upp och helt enkelt inte haft en tanke på att kolla bloggen.

Men för att svara på din fråga så ja, det borde inte vara något större problem att göra en liknande design som den du länkade :)

2014-09-28 - 18:26:43
Hemsida: http://jessicalindh.blogg.se
Skrivet av: Matilda - Skönhetsblogg

båda vad snygga!

Svar: Om du måste välja en då :) har beslutsångest!
sanna hyvärinen

2014-09-28 - 19:59:55
Hemsida: http://ttilles.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.