Fashionjoint

väska i påsmodell

Pull&bear H&M, Vagabond, Net-A-Porter, Michael Kors och Zara! bikini väska påsmodell zara zara väskora
Hur snygg är inte den här väskan som jag fick hem ifrån Zara för någon dag sen? En tjej som går samma utbildning som mig hade denna och den är så sjukt snygg så jag var tvungen att köpa en efter att ha kollat in den hela första veckan. Älskar att den är i påsmodell och storleken passar mig perfekt. 549 kr, här för er som vill kolla in den!

Posted in: Shopping





Skrivet av: Elin

åh va fin!

Svar: tack!! :D är super nöjd!
sanna hyvärinen

2014-10-20 - 12:48:18
Hemsida: http://niles.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.