Fashionjoint

vackra saker jag vill ha

Fluff Pullover Sweater / Oversized Leather Fold Clutch / Scented candle / Boudoir Bra / Block Stitch Turtleneck
 
Att en tröja kan bli så vacker. Eller alltså den här första gråa skapelsen, den är så perfekt! Precis som alla snygga tröjor hos Rebecca Taylor. Jag vill ha alla dessa i min garderob. Så skulle den kännas mer än komplett. Men det är jag nog inte ensam om.

Posted in: Mode





Skrivet av: trollet

Riktigt snygg!! Dyr va...

2014-10-23 - 13:47:39
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.