Fashionjoint

rebecca stella for nelly

rebecca stella for nelly
 
Emballished Dress / Lace Body / Scalloped Lace Top / Fury Zipper Cardigan / Cropped Sequin Top / Sneakers
 
 
Det är inte ofta jag ställer klockan de dagar jag inte ska jobba. Men idag så släppte Rebecca Stella ännu en kollektion hos Nelly (se alla plagg här). Jag ville vara först och kolla om det var något jag ville beställa. Alla små storlekar ryker ju direkt, så det gäller att vara snabb. Jag beställlde inget, men jag tycker alla plagg i kollektionen är to-die-for-snygga. Och Rebecca bär ju upp allt så snyggt, så man önskar man kunde beställa hem hennes utseende också..
 
I denna kollektion var det mycket svart, spets och lurvigt. Favoriterna är den ljusa klänningen som hon bär på bilden och sneakerserna. Den ända klänningen som inte kommit upp på sidan ännu.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.