Fashionjoint

På jakt efter höstskor

Hm spring 2014 vår kollektion billigt blocket fej päls fejkblommor fusk hava priset höst idol skor neo skor primeboots rabatt sixtyseven svenska säljes vero moda vinterjacka vinter
På bilden: Primeboots / Sixtyseven (as snygga på) / Fuskpäls hos H&M
 
Idag så åkte mamma och jag iväg till Ikea för att köpa en snygg rullvagn där jag kan ha alla min nagelsaker medans jag går utbildningen för har inget bra ställe att ha allt på. Det gick väldigt snabbt så jag passade på att leta efter ett par höst/vinter skor. Men hittade inga.. Alla höga boots är så stora runt vaderna, så frågade om hjälp och hittade ett par i märket Ella, får se om jag slår till på dem. Har ni tips på några snygga skor?
 
Nej nu ska jag bygga ihop vagnen. Älskar att bygga ikea möbler, man känner sig så proffsig.

Posted in: Vardag





Skrivet av: cindy

fine ting!

2014-10-29 - 10:04:44
Hemsida: http://cindyllb.blogg.no
Skrivet av: Clin

Jag tokälskar ikea :D

Svar: Det bästa är att bygga dem :D
sanna hyvärinen

2014-10-29 - 20:53:36
Hemsida: http://emmaclin.blogg.se
Skrivet av: annasylvelin - kommenterer ALLTID tilbake <3

så fine bilder!! kjempefine skooo :-D

2014-10-30 - 20:29:41
Hemsida: http://annasylvelin.blogg.no
Skrivet av: Moa

Både Primeboots och Johnny Bulls är sjukt snygga!
Men båda är ju inte tighta över vaden, men det är det som är snygg med de skorna. Det beror ju dock på hur mycket glapp det blir. Men de skorna är absolut de snyggaste :))

Svar: Jag har testat primeboots typ tusen gånger för dem är så snygga, men glappet blir inte snyggt på mig :/
sanna hyvärinen

2014-10-30 - 22:55:08
Hemsida: http://PhotoMP.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.