Fashionjoint

new yorker träningskläder

adidas neo bh hela sverige bakar hemsida idol skor jul 2013 julafton klänning kläder tips julklappar mamma pappa man kille tjej pojkvän hm julkläder julklänning röd vinröd köpa new yorker nike air online shop se online sportinpirerad träningskläder webshop
Mina senaste köp att ha på gymmet. Jag har väldigt svårt för att hitta snygga träningskläder. Till och med i vanliga märken som Nike och Adidas, så hittar jag inte saker jag tycker om. När jag och Sandra var i Västerås så såg jag att New Yorker hade fått in grymt snygga träningskläder, allt ifrån sport bhar till skor. Gick till provrummet med en hög träningskläder bara, men ville inte köpa allt haha! Om ni vill se mer av deras sport kollektion, klicka här. Så synd att dem inte har online shop, eller hur?

Posted in: Shopping





Skrivet av: Anonym

Snygga!

Svar: Perfekta på gymmet 😄
sanna hyvärinen

2014-10-26 - 15:35:37
Skrivet av: Siri

Snyggt! :]

Svar: Super snygga på också :) jätte nöjd!
sanna hyvärinen

2014-10-26 - 15:36:25
Hemsida: http://sirinilsson.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.